dilluns, 17 de novembre del 2014

La fada Caterina i el tiranosaure Rex

Avui hem anat a la biblioteca a parlar sobre el nostre llibre: 
La fada Caterina i el tiranosaure Rex.

Hem après algunes coses...

-La Mercè Arànega és l'autora i il·lustradora del nostre conte!

-Hem conegut coses de la Mercè.. Quines? Doncs que a casa seva desapareixien els fulls i llibretes perquè li encantava dibuixar. També l'autora diu que "un llibre no s'acaba fins que un nen no el llegeix".

-A la història... hi ha nens i nenes que deixen els contes cap avall, mal posats i alguns cauen... I la bibliotecaria els ha de recollir.. Això està bé? Noooooo. Són els nens i nenes que els han de col·locar bé sinó mireu que li ha passat a la fada!

-Hem après que a la Caterina li ha passat això i s'ha marejat, se li ha caigut el cucurutxo, se li han descordat les sabates... Així que avui a la biblioteca hem posat els contes al seu lloc per a què els personatges no els passi res...



7 comentaris:

  1. Hola sóc l´Andreu de CE1A. M ´agradat que ens llegissin aquesta historia.

    ResponElimina
  2. M'agrada molt llegir La fada Caterina i el tiranosaure Rex.
    Thomas, CE1A

    ResponElimina
  3. Hola sóc l'Aina i m'agradat molt llegir La fada Caterina i el tiranosaure Rex, ha estat divertit!.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt llegir el llibre de la fada Caterina i el tiranosaure Rex.
    Ferran Sansa

    ResponElimina
  5. Hola m'ha agradat molt llegir el llibre de la Fada Caterina, ella vol sortir del seu llibre perquè s'està avorrint.
    Martina Luque

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt llegir aquest llibre perquè m'ha fet riure quan la fada Caterina volia sortir del seu llibre i s'avorria molt.

    ResponElimina
  7. A SIGUT MOLT DIBVERTIT!!!!!!!!LLIURE AL CONTE DE LA FADA CATERINA I EL DINUSAURA REXS!!!!!!!
    IRENE de la clase CE1A.

    ResponElimina